Een digitale prijszuil voor binnen of buiten geeft u de mogelijkheid om continu actuele prijzen en berichten te communiceren. Deze flexibele zuilen zorgen ervoor dat u realtime in kunt spelen op de situatie en daarmee meer potentiele aandacht en/of omzet kunt genereren. In veel musea, tankstations en carwash centers is de prijszuil populair en inmiddels onmisbaar. Ook wachtend publiek kunt u tijdens het wachten informeren en boeien met actuele berichten. De digitale prijszuil heeft zijn meerwaarde al ruimschoots bewezen.
Optimaal ruimte benutten
Mogelijk fiscaal voordeel bij aankoop
Wachtend publiek vermaken
Eenvoudige integratie met prijssoftware
Profiteren van moderne communicatiemiddelen
Meer toegevoegde waarde en actuele content
Bewegend beeld geeft hogere attentiewaarde blijkt uit onderzoek
“Omdat er meer te halen is uit prijscommunicatie!”
Heeft u nog vragen of wilt u graag gratis advies ontvangen bij uw mogelijke aankoop?
Binnen één minuut kunt u een verzoek bij ons indienen en dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op.