“Internetwinkel werft zijn klanten goedkoper op straat dan online”: zo luidde op 11 maart 2014 in het Financiële Dagblad een kop van een artikel over offline reclame. Uit onderzoek van het Amsterdamse onderzoeksbureau Validators is namelijk gebleken dat snelwegreclame zeer effectief bleek om reeds bestaande klanten van een internetwinkel opnieuw naar de website te laten komen. Hiermee is snelwegreclame effectiever dan online reclame.
Dit geldt natuurlijk niet alleen voor snelwegreclame: ook andere vormen van LED buitenreclame zorgen voor meer bezoekers op uw site en dus wellicht meer klanten. Dit hoeven dan niet per se reeds bestaande klanten te zijn, want LED buitenreclame zorgt ook voor meer nieuwe klanten om uw bestaande klantenkring uit te breiden. Ook zorgt LED buitenreclame voor meer naamsbekendheid, wat altijd goed is.
LED buitenreclame is vrijwel altijd de beste optie voor buitenreclame. Niet alleen vanwege de effectieve werking ervan, het is bovendien ook nog eens duurzaam en goedkoop! Met LED verlichting wordt zo’n 60% tot 80% energie bespaard en de lampjes kunnen zo’n 7 tot 15 jaar lang meegaan. Hierdoor heeft u weinig kosten aan energie en het vervangen en repareren van de lampjes. Overigens is LED reclame als vorm van offline reclame veel goedkoper dan reclame op internet, wat het ook een interessante reclameoptie maakt!
Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op en we zullen kijken wat we voor u kunnen betekenen!
bron: validators.nl